Sunday, November 1, 2009

ohho

huh....ari nie...tibe2 nak makan KFC...

tgk wallet(baru cari sbnrnyer sbb x tau camne leh ilang wakakka)x ada duit dah...uik cpt lak minggu ni pakai duit...erm..

aku tny housemate aku jom pg makan KFC..diaorang ckap malas la...tp aku tau sbb diaorang pown tgh pokai ni...so aku pown cakap aku belanja laa

apa lg kiteorg pown gerak le...aku pg mesin ATM kat IP ni...aik...x lhe pakai lak...aku suwo kawan aku pg KFC tp diaorg cakap x pe pg print slip exam dulu...aku cakap nnt jumpa KFC aku pg bank kat luar

blk amik motor trus pg amik duit kat luar...sampai je makan KFC..weeeeeee hajat termakbul amin....kui3

dalam KFC kat IP ni lka kene pandai pilih...ada cashier dia yg x best gile...kiteorg pg kat cashier yg kakak adawiyah sbb dia dah biasa ngan kiteorg...hahahhaa

time makan lak ada dua amoy dok sblh meja kiteorg makan guna sude and garfu..gile plik...pastu usha2 kiteorg plak....wal hal amoy 2 yg plik makan guna sude and garfu dah tentu makan ayam mesti le pakai tgn apa le mahluk2 2...

mlm baca note skit pastu rasa ngantuk gile....x ada la stay up mlm ni men game...nak men game pown mood x ada....mata berat je ni....

adios

No comments:

Post a Comment