Sunday, April 25, 2010

dah lama x post ~~

well2....agak lama kot aku x post apa2 kot blog aku nih

so..tuk post kali ni aku random je la..

heh..apa je la aktiviti org menganggur mcm aku nih...

last week satu minggu suntuk aku dok umah kakak aku kat sabak bernam..

teman dia sbb dia ngandung anak ke-2..

maklum la suami kat KL..balik pown rabu ngan sabtu ahad je..

kang kalo apa2 jd camno an..maka aku un jaga la seminggu...nnt next week akak aku yg 2nd lak
take turn jaga akak aku nih..

heh..cakap pasal akak aku ni..
aku ada mimpi arwah atuk aku datang bagitahu kat aku yg anak kakak aku ni
nak kene amik ngan setan la kowt..
berpeluh gak aku mimpi camni..

harap2 just mimpi je..mainan tidur biasa la an..

lg 2 bulan akak aku deliver la anak dia ke-2 tue kalo ikot kalendar..

harap semuanya okes...

k see u guys on my next top model..eh silap post wakakka

No comments:

Post a Comment