Tuesday, November 2, 2010

Tuesday Morning~

salam all...

kali ni post pasal what happen on tuesday 2/11/2010...specific time line morning je la..

so kalo nak kire morning amik dari 12.00am..

aku baru balik lepak dari AC mcm biasa..pastu Wan datang umah aku...

kiteorg mmg dah plan nak study for final kat umah aku

so normal je la study sampai kol 4....lepas 2 dota sampai subuh...after subuh kiteorg sarapan kat longkang..

then 7 dia blk aku pown nak tido sbb dah set mata kol 10 nak bgn sambung study @@

aku sedar2 alarm aku bunyik..tgk dah kol 10.12 AM...aku pun mamai2 tgk HP check miscall and sms kalo ada...then ada satu misscall dari jiran aku then ada msj dlm area kol 8.27 AM..

aku baca..."akem,bawah kereta kancil ada kucing sakit"

dlm ati aku dah terdetik...ahhh kucing 2 nak mati dah 2...

so aku bangun mandi2 turun bawah on laptop pastu kuar intai bawah kete...
sah sekor kucing itam dah "padam"...then telefon umah plak ringing.. jiran aku call...

akem tau kan kucing 2 dah mati.-jiran
tau,dah tgk dah td..-aku
akem boleh tolong uruskan x? cik yan takut la...-jiran
ok2...x ada hal-aku

so aku pown kuar bawak beg plastik,penyodok..
sian kucing ni...disyaki mati keracunan..perut dia kembung...time dia mati mata dia terbukak..
dan x ada senyuman pown kat mulut nyer...sapa la celaka sgt pg racun kucing ni...
nak alihkan mayat beliau mmg berat skali...dah la basah mayat uh sbb hujan pagi td...hailaaaa
nak buat macam mana...dengan bacaan bimisllah aku pown mulakan kerja uruskan kucing ni...

sementara aku tgh type ni tgh dok pk mana bapak aku letak cangkul beliau...=="
lokasi mana harus aku tanam kucing ni...dgr cerita lipat kajang dah penuh(budak2 andalas konfem taw XD)

x kan nak buang dlm longkang je...buat nyer kat neraka nnt dia pulak buang aku dlm longkang camno an???

aku nekad mesti carik tempat tanam for this CAT...

sekian post yg hanya untuk memanaskan jari jemari setelah sekian lama x wat long post kat blog ni XD

No comments:

Post a Comment