Saturday, February 6, 2010

gile penat!

ok...erm...penat gak la..hahaha

after subuh tadi tido blk...bangun2 dak kul 11.30...

pergi jumpa kawan aku kat padang sbb dia handle ntah apa program sukan UKM buat..

then after jumpa salam2 then kul 12 gerak blk klang..

kul 1 sampai umah dan dpt call...kakak aku suro datang surau sbb kakak sedara aku nak nikah dah.

after zuhur aku gerak la dah mandi2 sume..

sampai2 tunggu kat surau la....dengar la khutbah nikah kejap..best gak la..

baru tau yg kahwin ni byk gile pahala sbb automatik pahala amalan kite berganda dari biasa

so after nikah dengan sekali lafaz je pengantin laki buat gerak umah pakcik aku

penat weh sbb masak sendiri(tibe2 rasa nak wat kenduri masa sendiri lak nnt)^^

then masa sampai umah pakcik aku nampak ada pelamin aku dah(damn ada bersanding)

patut pergi sepang petang ni amik adik sedara aku dari airport tp penat gile

rush sana sendiri bawak motor beli barang la...amik org sesat jalan la..

aku rasa ada family besar aku dah tau pasal aku kene expel from U...

biasa la...org kene expel ni sume konfem pandang rendah punya...

malam ni maybe kesana tolong masak2 sume

esok lagi penat laa

tp best gile sbb dpt busy kan diri dengan benda berfaedah =p

*Ya Allah berikanlah kebahagiaan kepada kakak saudaraku dan suaminya semoga mereka bahagia di dunia dan akhirat*

No comments:

Post a Comment