Friday, February 5, 2010

Jumaat....

well..today macam agak bersejarah bagi aku..

kenapa bersejarah? simple..

  1. hari ni hari jumaat
  2. aku call dia pagi2 sbb dia x pegi skolah..
  3. dia suro aku jangan sms/call /carik dia lagi(what a wish)
  4. lepas jumaat tibe tergerak nak pegi bangi
  5. belum sempat masuk shah alam hujan selebat2 alam
  6. aku x berhenti bawak motor even aku x nampak apa pown depan aku(dah mengucap siap2)
  7. sumpah x nampak apa sampai sesat jalan
  8. 3.45petang kuar umah kul 5 baru sampai bangi(bayangkan betapa sesatnyer)
  9. baju seluar abis lenjun =="(x tau apa dlm otak aku time ni)
  10. aku tau tempat tuisyen dia
  11. "kenapa kau datang" itu je yg dia tanya(even dia tau jawapan dia )
  12. aku bermalam kat UKM...tido bilik kawan aku nama arep..
  13. Malam ni adalah malam aku paling dekat dengan dia tapi paling sakit....

*you can ask me not to sms/call/find you but you NEVER can ask me to GIVE UP*

No comments:

Post a Comment