Tuesday, February 16, 2010

malang x berbau wakaka

sbnr nyer x ada la malang apa pown

just petang tadi ingat nak test "kuda" aku yg dah lama x dpt kasih sayang dari aku kan

sbb roadtax sblm ni bapak akux renew so x dpt le bawak "aweks" aku ni jalan2..

dekat 2 bulan gak "sayang" aku ni x jalan woooo..risau tibe2 tempang dan dimalukan oleh kaum kerabat nyer wakakka

bile dah bawak 2 on the way nak masuk higway untuk test top nyer maka hujan telah melanda
klang bandar diraja

adoi seksa woooo...dah le ujan selebat2 alam..x sempat masuk highway...
dah tawar ati dah...trus amik jalan balik ke umah le

lenjun seh...ujan lebat gile wa cakap lu sampai aku cuma nampak benda around 10meter depan aku


uwaaaaaaaaaaa...


x pe yer "sayang" nnt esok2 kite test lg


p/s:otw nak ke high b4 ujan makan beberapa bijik kuda2 kecil lg semput wakakaka

No comments:

Post a Comment