Monday, December 27, 2010

Not Too Good And Not That Bad

TAHNIAH! pada skuad bola sepak kebangsaan dengan kemenangan bergaya 3-0 semalam

sblm ni skuad bola sepak kene cemuh dan kritik je..

ada cakap pembaziran je laa...apa laa...tp aku rasa itu sume internal problem je

game smlm mmg ternyata di control abis leh team Malaysia..

aku respect gak cara budak2 muda ni main..


sgt2 rajin dan aggresive...

x de la mcm sblm ni slow je....makan org makan dadah..

and this time diaorg ada confidence untuk control bola...confidence tue penting yer adik2

kalo x sblm ni main sume mcm takot je nak pegang bola...takot buat silap...pastu nnt kene blame..


tp aku rasa smlm x ada laa 100% perform skuad kebangsaan ni...

tp x ada laa truk mainnya..


just aku cakap not too good sbb aku tau diaorg boleh buat lebih baik dari semalam!

teruskan skuad belang...semoga masuk world cup kelak =)

No comments:

Post a Comment