Friday, January 14, 2011

Kata Kawan Aku La

Ada sorang kawan aku ni..
Pagi sampai tengah har meniaga nasi lemak
tengah ari sampai petang merayau x tau kemana
Petang sampai tengah malam meniaga nasi lemak balik
tengah malam sampai pagi merayau enjoy2 dan tido kejap
aku tanya dia..ko ni x penat ke..rutin hidup tido nyer mana

Dia jawab senang je..Nak berjaya dalam idup tido 2 jam sudah..

Memang btol gak kot..
Dia ni antara kawan2 aku yang sebaya
Agak berjaya dalam hidup
Macam2 bisnes dia buat sbnrnye
Nasi Lemak tue dia tolong family dia je..

Lepas habis skola dia dah beli satria ngan honda ej
pada umur 19 dia beli perdana ngan rx8 lak
and by now income dia sebulan more than 10k/month

dengan SPM pun dia leh pg jauh ni an
ahaks..

jadi kalo nak berjaya tido la 2 jam je =)

1 comment:

HEROICzero said...

patut aku x berjaya2 lg.. tido 12 jam~ keh3x

Post a Comment