Friday, May 20, 2011

Random(3)

Salam guys
so satu lagi post random @@

wakaka..

nak cakap pasal apa dulu eh?

so bulan 5 ada few remarkable things happen la
so 29-1 hari bulan x tido asyik baking je wakakak
itu bab kerja...owh ye...masa 18 hari tu ada buat delivery ke Sg buloh sgt best!
and aku x tau apa status aku ngan kawan baik aku inas 2.. = ="
ko dah tunang so jgn emo2 dah hohoho!semoga hubungan korang berkekalan =)

so pada awak plak yang dah abis final 2...dok umah 4 bulan buat apa laa agak nyer
and camne laa leh ilang handphone uh =p

owh ye....pada mereka2 yg ada buah hati kat luar sana
mana lagi best?lepak ngan kawan2 or ngan buah hati korang?
or lepak ngan buah hati tapi act macam kawan?
ahaks

setiap kali aku lepak ngan kawan2
rasa nak kahwin lambat skit je...takot nnt zaman lepak melepak ni dah kurang or x ada langsung
yerla nnt nak kasi komitmen kat family and isteri lagi
(bajet mcm esok nak kahwin dah aku ni wakakakka!)

oh ye...doa2 kan rezeki aku terus mencurah dengan comel nyer XD


p/s:patut ke aku tinggal kat sana? malu plak aih 
tgk la family punya decision camne
kalo yer rasa sedih plak nak tinggalkan tempat aku membesar ni T_T

No comments:

Post a Comment