Tuesday, August 3, 2010

Remind Me of the Past =)

ok2...post kali ni more to hal diri sendiri..bukan post pasal idea2 or what so ever thingy..wakakak

ok2...kalo pada sapa x taw aku ulang alik uitm shah-klang tiap2 ari la an...org kata x jauh ke ulang alik? alaa org kerja kat KL ulang alik klang camne plak kan...sama je =p

so nak cerita benda yg mcm ingatkan aku zaman muda2 dulu(mcm la tua sgt an)

masa balik td elok je lepas jambatan nak ke klang aku ada pasan sorang brader nek rxz ni dok follow aku dari belakang..aku pown mcm biasa je bawak(mcm biasa aku means rembat je la throttle minyak 2 sampai abis an...wakakkaka..jalan jem lg best..leh kasi panas sume kete2 yg dok slow 2..ahaks!..so ada satu corner sedap lap kat bangunan kerajaan apa ntah atas bukit 2... elok je aku amik corner 2 brader ni ngan satu lg rxz potong aku...

pantang tol aku org potong time lap ni...wakakka..apa lg kejar la...maka berlaku la aksi yg mcm best antara aku ngan 2 rxz 2....sume rembat mcm org gile...kete jem x gerak kiteorg dok tekan sampai 100++ antara kete2 2...wakakka...

sgt besst!! dulu masa member2 aku sume pakai motor leh la men2 camni...tp skang antara sume aku je kot pakai motor sebagai main vehicle lg...len sume layan kete dah...

so jarang ler dpt rasa excitement camni XD...

really reminds me a lot! thx bro2 rxz =p

No comments:

Post a Comment