Saturday, April 2, 2011

sabor je laaa~

hoh...
org kata kalo bersabar byk pahala kite dpt an~
sabor jer laaa(cakap gaya2 dlm kak limah)

aku rasa dia pun bersabar ngan aku
sapa lg bersabar agak nyer eh?

mana laaa nak taw an...sabar bagi setiap org relatif kot..

mana ada kayu ukur btol rite2?ahaks

apa pun..

marilah kite bersabar beramai2 XD


org kata rezeki,jodoh,ajal ni rahsia Allah..
x ada sapa taw..

tapi x kan benda kite x taw kite x nak usaha rite?
contoh kite x taw rezeki kite kat mana..so kite pun give up laa nak cuba carik2..ntah ada ntah tidak kan..

ajal pun sama...kalo kite nak kene langgar kete tapi kite x elak..means kite x cuba langsung untuk selamatkan diri

jodoh un sama laa kot...kalo kite duduk je dalam bilik sorang2 x kan mengharap ada org ketuk pintu cakap "haaa ni jodoh ko dah sampai"


apa pun dalam hidup ni perlukan USAHA...apa outcome dia jgn amik kira lg...

ALLAH lagi suka org yg jahat berusaha nak jadi baik dari orang baik yang x berusaha nak jadi lebih baik =)



jgn marah kalo saya berusaha~ tapi kalo agak2 usaha saya x betul sila tunjukkan cara yg btol =p

3 comments:

HEROICzero said...

gua dah ade target sendiri. wee hoo!

Akem 13 said...

apo target lu pai??

HEROICzero said...

ngeh3x. Wee hoo!

Post a Comment