Sunday, March 20, 2011

Here is my aim! im gonna full fill it

selalu nyer la kan...angan2 kite mesti x penah tetap...or impian..or apa2 jer la korang nak panggil benda 2..

or x penah tau...so aku pk...mesti ada benda yang akan puaskan diri aku sendiri tol x?
so untuk puaskan diri 2 aku akan berusaha weeeeee

so ni few things yang aku list kan

mari mulakan dengan kereta!

1.Kereta2 idaman akan ada kat umah aku nnt
-Ferrari 458 Italia
(For Me and My wife pegi formal event or dinner...special occasion and weekend car untuk kiteorg dating =p)


-BMW M3
(kind of car where we go for vacation..x kan nak bawak ferrari plak..so...anak2 plak akan naik 1 kete lagi yg dibawa oleh anak sulung)

-Toyota Caldina
(Family Car...ni kalo nak pegi mana2 yg mmg nak enjoy kejap2 mcm pegi pantai or picnic..or untuk anak2 aku keluar sama2 hang out tgk wayang or men bowling)

-Mazda Rx-8
(anak sulung aku akan in charge kete ni so boleh bawak adik beradik len jalan2)

-BMW x6
(belikan kereta besar camni supaya dia safe and sound =)...mana taw accident ke apa kan..atleast kereta macam ni tahan skit...kalo beli kereta kecik2 parking mmg senang..tapi safety kurang...love her so much until I will cry if get calar balar ~~)

2.Rumah
(solo)
-beli tanah dalam 1 ekar
-buat rumah sendiri...(x taw price dia x kisah pun)
-ada 6 bilik tidur,8 bilik air,1 bilik stor,2 dapur,3 ruang tamu, and ada laman yang cantik untuk berkebun
-mesti ada garage kereta khas untuk ferrari je =p
-kereta lain parking kat laman~~
-kalo boleh nak ada roundabout kecik depan rumah ^^V

(join venture)
-10 bilik tidur,12 bilik air,2 bilik stor,2 dapur,4 ruang tamu, laman cantik,swimming pool(kalo mampu)...

2.Kerja
-A successful businessman
-with monthly income cukup untuk bayar kete,umah,melancong,makan minum,derma, boleh tolong adik beradik or sedara mara dalam kesusahan.


dan segala impian diatas adalah berdasarkan umur 40 tahun =p...(itu pun kalo sampai..doa2 la panjang umur)


anyway at the age of 45 aku harap mampu bukak skola private =p


sekian post bosan dari Akem Sakai

2 comments:

HEROICzero said...

cipet lu jual kereta ke

Xellakem said...

uik...apsal cakap aku jual kete plak?? @@

Post a Comment