Wednesday, March 2, 2011

Serius!


dgr tajuk pun macam serius gile kan?
wakakaka

anyway pada org yg kenal aku maybe cakap
ala akem 2 bukan serius pun ~~

ok la...most of the time aku x serius...
ske main2

tapi certain thing...
yg important aku sgt serius kot

contoh2 nyer la kan
skang ni aku serius gile untuk dapatkan fixed income
slagi income sebulan x cecah 10k x kahwin pakcik ni muahahaha!

tapi kalo kahwin murah rezeki
mana taw lepas kahwin baru income cecah 10k
hohoho..

so dah serius dalam carik duit...
and aku serius dalam planning hidup ni..satu persatu..
yerp...dah set..taw dah nak buat apa!
doa2 laa sume terlaksana dengan baik yer =)

anyway bab serius carik duit x complicated sgt mcm nak dapatkan hubungan serius

serius susah!
(x ingat brapa banyak perkataan serius aku guna dah ==")
lagi2 org mcm aku ni...
adoi ada ke girl nak serius ngan aku kan?
ahhhh..pedulikan...dah buat pilihan dah pun
dia je x taw sama ada dia pilih aku ke x..
kata nyer malas pk benda2 camni

haila2..
xpe2 sabo2
susah kalo laki matang nak dekat girl x matang
nak x nak..kene tunggu dia matang gak..
so harap2 cepat la matang nyer~~

jgn serius bab dunia je..
2 akhirat pun kene serius gak..jgn sambil lewa je
jangan ingat diri kat IC tulis Islam masuk syurga senang2 je
serius lah jugak dalam kerjakan amal ibadah...
anyway apa benda kite buat pun boleh jadi ibadah or maksiat
bergantung pada niat kite 2 =)




*anyway bile world war 3 eh?

No comments:

Post a Comment